eindelijk elanden en beren - Reisverslag uit Saint-Félicien, Canada van Richard - WaarBenJij.nu eindelijk elanden en beren - Reisverslag uit Saint-Félicien, Canada van Richard - WaarBenJij.nu

eindelijk elanden en beren

Door: richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

11 Oktober 2011 | Canada, Saint-Félicien

He daar is hij weer, dachten wij het toch helemaal gevonden te hebben met een super mooie camping met nieuwe schone en warme douches en crappy internet. Willen we 3 nachten bij boeken sluit die camping. Dus weet niet wanneer ik na morgen weer op internet berijkbaar ben. Maargoed deze camping beviel wel. We hebben heerlijk gedouched en alles weer gewassen dus we kunnen er weer tegen aan. Dan nog even een food update great value producten zijn niet zo great als ze zeggen, er is bloemkool, hutspot, en pannekoeken gegeten er zijn al 7 zakken chips een kilo kruidnoten, 12downuts en 24 croisants en heelveel kilo vlees en vis en 15liter bier XD. Vandaag hebben de omgeving van saint felicien bekeken. We zijn het bos in gelopen en hebben eindelijk beren en elanden gezien. Echt supergaaf zie foto's. Morgen gaan we weer verder dus ben beniewd waar we eindigen. Dit was de update voor nu groetjes richard

Ps: jammer dat die elanden en beren in de dieren tuin naast de kamping waren. Deze dierentuin is opgezet in het bos waar de canadeze dieren vrij rondlopen :P groetjes van bij het kqmpvuur onder de sterren hemel met volle maan en wolvengehuil op de achtergrond.

• 11 Oktober 2011 - 07:34

Anne:

He Richard (en ook hoi voor Hidde natuurlijk).
    Wat gaaf zeg! Leuk om je verhalen te lezen. En ik kijk alweer uit naar de volgende. Leuk ook die eet-update. :)

• 11 Oktober 2011 - 16:42

Fred En Gerda:

Daar gaat je 6 pack :)
    Klinkt allemaal goed!!!
    Nu nog de echte wilde honing, koop een potje honing....
    xxx

• 11 Oktober 2011 - 16:43

Gerda:

ik bedoelde wilde beren excuses....

• 11 Oktober 2011 - 18:54

Nelleke:

Heej Richard!
    Leuk hoor Hidde in dat beren pak! hahaha grapje....Super cool, die reis van jullie...Ik kijk iedere keer uit naar een up-date. Bij mij op werk mis ik je expertise!!! Maar nu blijkt Tom toch aardig wat in z'n mars te hebben...Ook gezellig. De grote kerstboom is helaas dit jaar niet door jullie opgebouwd...hij staat ook scheef,dus.
    Doeggg!!!! Nelleke

• 16 Oktober 2011 - 15:20

Gertjan:

Ben je Bear Grylls al tegengekomen? :D
    PS: Diaserie zit in de mail op een geheime YouTube locatie...

• 23 Oktober 2011 - 07:25

Maurice:

Hey Richard en Hidde,
    die beren kan je ook voor je laten vissen hoor hahaha, ik hoop dat jullie een ongelovelijk mooie tijd hebben daar..

• 24 Oktober 2011 - 19:12

Lizette:

Hey mannen!
    wat een geweldig land is Canada toch! schitterende natuur, stilte, vergezichten en... beren, wauw! wij kijken iedere keer uit naar jullie berichten. suc6 met de camper, wij as. zondag met de solexen!