sneeuw - Reisverslag uit Banff, Canada van Richard - WaarBenJij.nu sneeuw - Reisverslag uit Banff, Canada van Richard - WaarBenJij.nu

sneeuw

Door: richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

29 November 2011 | Canada, Banff

Tijd voor een nieuwe. Bij huub was het erg gezellig. We hebben zijn atelier gezien, en een voet tour door vancouver gelopen. Erg veel gezien, maar nog niet het nacht leven. We hebben huub bedankt en gedag gezecht en zijn naar het hostel gegaan waar we al eerder hadde geslapen en zijn de stad in gegaan. We zijn naar de two parrotbar geweest, hier liepen de serveersters voor een thema avond in spannende konijnenpakjes. Na heel veel bier gingen we naarhuis waar we langs een sex shop liepen en we de peepshows van canada met die van amsterdam gingen vergelijken. De eigenaar zij dat peepshows alleenmaar videos mochten zijn. Tja dat wilde we niet dus stuurde hij ons naar een striptent waar de avond eindigde met een lapdance danceres op schoot. De volgende dag hebben we ons verveeld want de trein ging pas om half 9 savonds. Gelukkig was het lekker weer dus hebben we broodjes bij een bakker en goede vleesware gegeten bij de have.de trein rijs was lang en mooi door besneeuwde bergen. In jasper hadden we slechtweer dus niet veel gedaan en gister zijn we met een spannende bus tocht over ijsvelden besneeuwe bergwegen en toppen naar banff gekome waar we vandaag weer lekker in de hotsprings gaan duiken. Groetjes richard

• 29 November 2011 - 15:46

Sigourney:

Lieve Rich,
    geniet nog van je paar laatste daagjes daar! En ben heel erg benieuwd naar de verhalen!

Liefs Sigourney

• 30 November 2011 - 08:16

Wilma:

Hoi Richard,

Gezien die ijzige temperaturen daar in het hoge Canada, begrijp ik dat die lapdance een welkom opwarmertje was ;). Ik hoop wel dat je je verder een beetje netjes gedraagt, want anders zal ik je toch een beetje moederlijk moeten toespreken :~
    Hé geniet er verder van, de terugreis gaat nu echt opschieten.
    Groetjes
    Wilma

• 30 November 2011 - 14:38

Gerda:

Spoor ik je aan voor een grande finale....krijgen we zulke verhalen van 2 gezonde jongens...:) :)
    Komt er nu ook nog een super grande finale....geen plaatjes :)

• 30 November 2011 - 17:23

Anne:

Wouw wat een mooie foto;s van de sneeuw zeg. (ik ben totaal niet jaloers...:))
    En die andere verhalen...tja wat zal ik ervan zeggen...Niks! Geniet er nog van deze week! Tot snel...

• 02 December 2011 - 22:25

Lizette:

Geweldige verhalen mannen, echt stoere mannen verhalen...!!!!
    heel veel plezier nog de laatste dagen, neem ook nog een echte canadese kerstboom mee naast die enorme 100.000 klapper..