Lovely USA - Reisverslag uit Milford, Verenigde Staten van Richard - WaarBenJij.nu Lovely USA - Reisverslag uit Milford, Verenigde Staten van Richard - WaarBenJij.nu

Lovely USA

Door: richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

06 November 2011 | Verenigde Staten, Milford

Zo weer een berichtje want er is veelste veel gebeurt in de afgelopen dagen. Aller eerst natuurlijk alle berigtjes op mijn blog, echt superleuk. Ik ga ze niet allemaal beantwoorden want dat is veelste veel gedoe. Ten 2e alle avonturen en dat zijn er een hoop. Om te beginnen zijn we naar een Vuurwerk winkel geweest nou mensen van de life en garden als jullie denken dat je veel hebt liggen ga dan maar eens naar amerika. Echt serieus een winkel zo groot als een supermarkt vol met los verpakt vuurwerk. Pakketten, pijlen zonderstok, harde klappen, ratelbanden en losse mortieren. Er lag daar echt veelste veel. Dus hebben we voor de vijligheid van de amerikanen maar wat gekocht. Zodat we alvast wat kunnne afsteken. Dus ik hoef dit jaar alleen nog maar wat vuurwerk te VERKOPEN bij de life en garden want afteken heb ik al gedaan. Wat we ook hebben gedaan is gekookt en wat kan je nou beter aan amerikanen geven dan hollandse nasi met pindasaus. Want als amerikanen naast grote auto's, hotdog, hamburgers, ongezond eten nog ergens van houden dan is het wel pindakaas. Alles is hier in een variant verkrijgbaar met pindakaast. Als voorbeeld we zijn wezen trick or treaten met halloween. Van de kilo snoep die we hebben opgehaald bestaat 1/3 uit chocola, 1/3 uit chemicalieen en 1,3 uit snoep met pindakaassmaak. Dus zelf gemaakte pindasaus gaat hier er wel in. Groente zijn amerikanen minder van maar wij hollanders zijn wel gecharmeerd van groente dus. Dus kopen we dat zelf maar. Lekker nasi met Loelbakgroente, een halve kilo pp mmmmmmmmmmmmmmmmmm. En natuurlijk zijn we naar new york geweest. Wat is dat een vieze smerige stink stad, maar wel super gaaf om te beleven. Als voorbeeld Je wilt naar het volgende block lopen en je staat bij het stoplicht op rood licht te wachten ( Dat moet je niet doen omdat het dan dus groen is en je gewoon mag lopen, maar goed jullie snappen wat ik bedoel) dan staan er zo 100 mensen aan jou kant en 100 mensen aan de andere kant en midden op straat komen 100 mensen 100 andere mensen tegen. Er lopen dus 200 mensen op elkaar in en aan de kant gaan ho maar, gevolg boem. Maar we hebben meer gedaan dan blocks overgestoken. We zijn 2 dagen naar new york geweest de eerste dag naar top of the rock een van de hoogste gebouwen waar we lekker konden genieten van het uitzicht en de smog. Naar Buildabear een winkel waar je zelf knuffels kan maken, Central park, time square en Metropolitan museum of modern art. De 2e dag hebben we de metro gehad, Central park, Ground zere Dutch pavilloen en luch met mijn oom die in NY is voor de NY Marathon. We hebben heerlijk geluncht met Frits, Lucia, Linda, Dorien, Jesim, Hidde, Amy en ik. Erg gezellig en erg lekker gegeten en hidde en amy hebben zich ook goed vermaakt. Gister avond hebben we lekker buiten gezeten en kampvuur gehad en voor de verandering biergedronken. De planning is ook nog iets veranderd. We gaan namelijk eerst naar de zus van Amy haar moeder in Denver Collorado, en daarna naar Vancouver Calgery, Toronto en dan naar huis. Ja de trip is veranderd het is nu backpacken in USA en CANADA geworden. Nou dat was het weer, doe allemaal de groetjes thuis en tot de volgende keer.

• 07 November 2011 - 14:44

Hid's Daddy:

Aren't u2 lovely? Nu weer naar Denver Colorado. Goed man. Zorg wel dat jullie nog genoeg dagen hebt voor Vancouver en Calgary?! Volgens mij vinden die Harrisons jullie een stel gelikte Dutchies. Prima toch. Je ziet, het opent weer deuren. Tja, Ries. Heb net Hidde geantwoord. Pak jou ook maar ff mee. Fijn dat het samen zo goed werkt. Die chemie moet er zijn. Gaat voor die komende 29 dagen ook lukken. Mooi! Hold on.

• 14 November 2011 - 10:19

Gerda:

Geweldig dat verhaal van het oversteken in NY!
    Ik zag op Hidde zijn blog foto's van vuurwerkpakketten ja dat zijn idd pas joekels!
    Gaaf dat jullie Frits en fam ontmoet hebben toch heel bijzonder!
    Doeg