de eerste dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Richard - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van Richard - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

27 September 2011 | Canada, Toronto

De heenrijs!!!
Ja hoor ik ben in canada, de vlucht ging zeer voorspoedig. Ik stond om 6 uur op om na het afscheid als eerst we naar londen te vliegen waar we gelukkig werden opgewacht door een steward die ons via een flight connextion pas en fast track naar het volgende vliegtuig loodsten. Niks geen rijen en wachten maar even met het passie zwaaien en go. Daarna begon de lange vlucht naar toronto, na 2 films en een warme substantie en al 5 uur in net niet opgevouven houding te zitten was ik de rustige vlucht wel zat. Na 9 uur vliegen eindelijk toronto na een kruisverhoor van de douane mocht ik door, hidde kon zo door want die hoord bij mij. Bij het tassen ophalen zien we hidde zijn tas direct mijn tas niet die staat waarscheinlijk nog in londen. De bus zoeken was ook een ramp we konden het niet vinden en werden van hot naar her gestuurd maar uit eindelijk hebben we via de metro en de bus en lopen ons hostel berijkt. We hebben wat gegeten en tot 22.30 gewacht in ons hostel ( 4.30 nl tijd) op een tas die mischien komt. Maar we zijn toch maar gaan slapen om te wennen aan de tijd maar. Na 4 uur slapen in een bloedheet twijfelaar bed van 1.4 breed en 1.80 lang ( ik ben 184) ben ik klaar wakker en hoop ik dat me tas morgen komt en dat de camper ons snel uit het drukke toronto kan helpen. Ik ga weer proberen te slapen. Tot devolgende keer bij weer een avondtuur met hidde en richard.

  • 27 September 2011 - 16:17

    Rick:

    Balen van die tas! Wat een sukkels!

  • 27 September 2011 - 16:53

    Gerda:

    lekker dichies bij dichies:)

  • 27 September 2011 - 21:53

    Trudi:

    Zo Richard, jij weet wel hoe je een expeditie moet ondernemen, maakt het meteen spannend. Hopelijk gaat het van nu af aan van een leien dakje en kan je ten volle van dat grote land genieten. Groetjes

  • 29 September 2011 - 06:29

    Anne:

    zo dat is een goed begin!
    Ik hoop dat je je tas snel terug krijgt...En als je het zonder kleren koud krijgt, denk dan maar: "Kou is een emotie, dat kan je uitschakelen!"
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Backpacking Canada!

Niemand keert terug van een reis zoals hij vertrokken is!

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Thuis

29 November 2011

sneeuw

23 November 2011

Vanvouver/island

19 November 2011

Walvissen

13 November 2011

Goodbye Amy, Hallo Rocky mountians
Richard

Hoe verder je reist, des te langer duurt je terugreis!

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 11034

Voorgaande reizen:

26 September 2011 - 06 December 2011

Backpacking Canada!

Landen bezocht: