Afscheid wordt verlicht - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Richard - WaarBenJij.nu Afscheid wordt verlicht - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Richard - WaarBenJij.nu

Afscheid wordt verlicht

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

25 September 2011 | Nederland, Leidschendam

Ja mensen,
Dit wordt mijn laatse berichtje uit het Zonnige Nederland. Morgen om half 11 vertrekt het vliegtuig naar londen om daarna om kwart voor elf (londen time) in een ander vliegtuig naar toronto te vliegen. Deze dagen stonden dan ook in het teken van afscheid. Dit weekend was de scouting reuni waarvoor ik het een en ander gebouwd heb op vrijdag en zondag weer heb afgebroken. Veel mensen die ik nog wou zien waren hier ook dus heb ik 2 erg gezellige nachten op het clubhuis doorgebracht en afscheid genomen van vrienden. Na dit afscheid ging ik toch iet wat met gemengde gevoelens naar huis. Eenmaal thuis gekomen had ik gerekend op en gezellig avond met Pa en Ma, Oma,Zus en schoonzusis. Maar nog voor ik het wist kwam Nel( Collega van de Life en Garden mij samen met haar vader en een Willy's Jeep uit 1943 ophalen om een stukje te reiden. De lach die nu op mijn gezicht staat is er moeilijk af te krijgen echtwaar een mooier afscheid bestaat niet. Echt SUPER GAAF. Nou morgen ben ik om 8 uur op schiphol en gaat het avondtuur eindelijk beginnen. Dikke kunuffel
Richard

  • 26 September 2011 - 07:23

    Ineke Leendertse:

    Hallo Richard,
    wij wensen je een hele mooie reis toe. Geniet ervan, het is een hele belevenis.

    Goof en Ineke

  • 26 September 2011 - 07:51

    Anique:

    Heey Richard!
    Ik wens je heel veel plezier! Ik hoop tussendoor veel van je te kunnen horen! Doe voorzichtig en tot over 2maanden!
    Dikke kus x

  • 26 September 2011 - 11:38

    Arieke:

    Je zit nu in het vliegtuig, het avontuur is begonnen :-)
    Heel veel plezier!!

  • 26 September 2011 - 17:45

    Gertjan:

    Muhahahaha :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leidschendam

Backpacking Canada!

Niemand keert terug van een reis zoals hij vertrokken is!

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Thuis

29 November 2011

sneeuw

23 November 2011

Vanvouver/island

19 November 2011

Walvissen

13 November 2011

Goodbye Amy, Hallo Rocky mountians
Richard

Hoe verder je reist, des te langer duurt je terugreis!

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 11033

Voorgaande reizen:

26 September 2011 - 06 December 2011

Backpacking Canada!

Landen bezocht: