Thuis - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Richard - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Richard - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

09 December 2011 | Nederland, Leidschendam

Zo Ik ben weer thuis. Na een vlucht van 7 uur in super luxe stoelen omdat we gratis werden upgegrade. Ik heb wat films zitten kijken en genoten van gratis bier, biefstuk, en een gratis toilettasjes en tv met afstandsbediening :P. Daarna nog een uurtje in een vliegtuig vanaf londen naar schiphol. Daar aangekomen Stonden mijn ouders Anne SASSIE en hiddes mam en de vrienden van hidde in kerstmanpak ons optewachten. Na stevige knuffels en onwennige situaties met zijn alle naar de snackbar. Om een heerlijke hollandse frikandel te verorberen. Daarna met de trein naar huis, en kon ik eindelijk in bad. Ik kon mijn ogen tot 7 uur open houden en heb tot 12 uur smiddags geslapen. Maar jullie willen natuurlijk ook nog weten wat ik de laatse paar dagen heb gedaan. NOu dat is nog wel een verhaal. We zijn namelijk in de hotsprings van Banff geweest. Ik ben zo blij dat we hotspring cove ook hebben gehad. De hotsprings in banff zijn namelijk gewoon een heel warm zwembad terwijl hotspringcove een warme rotsige waterval is. Vanuit Banff zijn we naar Calgary gereden met de Greyhound. In Calgary aan gekomen hebben we ons gek gezocht naar het hostel, Wat blijkt de straten beginnen met 0 in het midden je hebt dus huisnummer 700 east en 700 west wisten wij niet en wij maar zoeken hahhah. We hebben het hostel gevonden en hadden een 6 persoons dorm voor ons 2e. We zijn in Calgary naar de dierentuin geweest waar niet heel veel dieren te zien waren door de sneeuw. gelukkig stonden er genoeg borden om ondertekalken en om mee op de foto te gaan. De dag erna zijn we Wezen shoppen bij de Mountain equipment store en de Atmosfere, 2 grote outdoor winkels en hebben we geschaatst op het Snelste ijs terwereld the olympic oval. De volgende dag op het vliegtuig naar Toronto waar we na een spannende tocht door de homo buurt van toronto eindelijk aan kwamen. De volgende dag gingen we naar een lux hotel en hebben we geshopt weer bij de mountain equipment store en de atmospfere. We hebben tassen klimtuigen zaklampen en camelbacks en nog meer mooie spullen gekocht voor veelste wijnig geeld maar tog nog bijna 160 euro. En toen zaten we in het vliegtuig terug naar huis. Nu ga ik het verhaal afronden om weer lekker aan het werk tegaan. Gister al kerstbomen verkocht en vandaag morgen en zondag gewoon weer. Verder krijg ik heelveel mensen die mij willen zien of spreken dus ik krijg het nog druk. Best wel heel leuk dus om weer terug te zijn. nou dat was hem weer. Groetjes richard.